четвъртък, 25 декември 2014 г.

Ламеларна пола и рамене тип "ръкави"

На скоро приключих с новите ми придобивки - ламеларна пола (лява и дясна) и рамене
За първи опит стана страхотно.
Ламеларните пластини са  от 1мм
Като ламеларната пола е направена от 5 реда по 15 пластини, шнурувани за кожен колан. Полата е направена за лява и дясна, но се оказа, че съм толкова слаб, че ме покрива почти целият.
Раменете са направени  от 2 реда по 12 пластини. Модификацията, аз съм направил тук е, че съм добавил един ред от 6 пластини. По стенописи изобразяващи нещо, като ламеларни ръкави. Тоест, като се вържат, да се срещат от долната страна. Разбира се, снимките са направени на бързо и раменете не са стегнати както трябва, затова не изглеждат като ръкави.

 

 









Няма коментари:

Публикуване на коментар