неделя, 5 януари 2014 г.

Сборно видео на участията ми през 2013

Здравейте, сътворих кратко клипче, със снимки и видео от участията ми през изминалата 2013та година.
Като по-важните участия бяха -
  •  Участие в рекламните видео материали на  Берсерк Ултра маратон 120км в Родопите.
  • Плиска - Дни на предците
  • Средновековен панаир - Станимака (на когото съм организатор)
  • Участие в изложба на Българският средновековен костюм и Ноща на музеите в Пловдив 
  • Изложба на самоуките маистори в Асеновград

Смея да, твърда че 2013та година за мен беше много успешна, организирахме успешно мероприятие, взех участие в една изключително успешна изложба. Като през изминалата 2013 година се сдобих с нови придобивки  - като: шлем, антични ленени дрешки,  които аз съм направил, късно антични римски сандали и нов тренировъчен меч.
Бавно и сигурно напредвам в реконструкцията си, дори започвам бавно и полека да разширявам пределите си като се разширявам и в късната античност.


Няма коментари:

Публикуване на коментар